sobota, 26 listopada 2011

KALEJDOSKOP ŚLĄSKI - audio-zapis audycji z dnia 25.11.2011 piętek

Kalejdoskop Śląski" autorski program red. Klaudiusz Głombik wykonany dla Radia Piekary 88,7 FM - materiał archiwalny.

=======================================

TEMAT AUDYCJI - Jak pokazywać co się ma najlepszego w regionie,mieście, dzielnicy? Czy na siłę określać tzw target, czyli grono osób które chętniej niż inni przyjdą zobaczyć to miejsce? A może kierować tak ofertę naszej atrakcji by każdy kto tylko o tym usłyszy wyraził chęć przybycia i zobaczenia co mamy ciekawego? Niestety w reklamie, promocji nie ma złotego środka. Kampania kierowana do wszystkich na raz jest bardzo droga, więc agencje PR wykombinowały że będą zawężać grono odbiorców, pod względem wieku, zainteresować, statusu społecznego ale tu trzeba pamiętać że naszą atrakcję zobaczy tylko ta wstępnie określona i wybrana grupa, wobec czego "zysk" tez będzie mniejszy niż gdyby zobaczyli to wszyscy. Dużo tez zależy co chcemy pokazać. Produkt komercyjny promuje się inaczej niż miasto, czego nie wolno porównywać i stosować zamienni kampanii, ot np produkt ma trafić w ręce wybranej grupy w oferty miasta powinien a wręcz musi skorzystać KAŻDY mieszkaniec i każdy turysta który do niego zechce przyjechać... tak więc widać opcji jest wiele, dlatego też niektóre kampanie promocyjne bywają trafne a inne nie przynoszą żadnego efektu.

KS 25 11 11 pt

=======================================

Wszelkie prawa autorskie i pokrewne zastrzeżone, kopiowania rozpowszechnianie bez zgody autora oraz redakcji zabronione.

=======================================

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty